söndag 21 februari 2010

There are more fools in the world than there are people

På senare tid, läs denna förmiddag, har jag och en utav mina genialiska bekanta haft djupa diskussioner gällande ämnet socialt självmord. Det hela resulterade i att det skapades ett slutet sällskap, The Beutiful Art of Performing Social Seppuku, för oss som ibland agerar innan vi hunnit reflektera över konsekvenserna eller helt enkelt ger blanka fan i dem. "Att veta det rätta är inte detsamma som att göra det rätta"

Hur som helst har jag snart garvat konstant i en halvtimme och känner hur magmusklerna en efter en börjar ge vika. Fortsättning följer!


Förresten har jag återupptäckt MSN, stort tack till E. Karlsson och C. Persson för att ni räddade vad som mycket väl annars hade kunnat blivit världens mest långtråkiga helg.


Slutligen kan jag med glädje medge att mitt PM härmed är färdigskrivet!

Inga kommentarer: