lördag 20 februari 2010

Lördag och fortfarande 78 kronor kvar på kontot

Stina kom hem från jobbet 04.00 i morse och väckte mig mitt ur en helt fantastisk dröm om honom.

Igår satt jag hemma under täcket och streamade high school filmer hela kvällen, ikväll ska jag försöka mig på att vara mindre tragisk och kanske ta mig utanför dörren.

Hur kommer det sig att man vissa dagar vaknar till misär? Idag är inte en sådan dag!

Nu ska jag knapra i mig 6 tabletter kortison och känna hur hjärtatfrekvensen ökar tills man varken kan urskilja takt eller slag. Sedan ska jag bege mig ned till simhallen, träna, göra bomben i bubbelpoolen och bara njuta tills ruset har lagt sig!

Spyflugan, kan inte du komma hit ikväll? Jag lovar att för mina 78 kronor införskaffa en flaksa vin och lite mörk choklad. Det sista jag får äta tills studiebidraget kommer på onsdag. För dig gör jag det gärna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

aaaaaaah jag tänkte precis det fan jag åker till kajsa för jag har inget att göra och jag blir tokig. men sen tittade jag och det är ta mig fan femton minusgrader ute.. jag återkommer...!!

Anonym sa...

ja just det ja, jag har 2,05 kr på kontot..