lördag 9 januari 2010

Uppsala igen

Jaha, då har man mer eller mindre vid liv återvänt till Uppsala och den bisarra verkligheten. Mindre än en vecka till tentan och mitt huvud kan inte sluta snurra.

Träningslägret i Älvdalen var skönt, en kickstart på de nya året. Vi körde milen på längdskidor på morgonen och simmade mellan 3-4500 på eftermiddagen, jag är helt säker på att ja åtminstone fått en ny magruta.
Har känts lite som en minisemester faktiskt, livräddar och marin 5-kamps gänget blir som en extra familj efter några dagars svettades tillsammans. . .

Nu gäller det bara att hålla igång träningen, alldeles för lätt att bara strunta i allt, prio ett är dock tentan nu!

Förövrigt fick jag min jävla praktik plats i Tierp trots att jag angav åksjuka som medicinsk anledning till att inte bli placerad utanför Uppsala. Jävla gris-handläggare, tänk om jag faktiskt led av kronsik åksjuka, då hade ja kommit fram till vfun med nerspydda kläder och både vätske- och näringsbrist. Vad tänker dom med egentligen??? ska be pappa skriva ett sjukintyg åt mig så ja kan sätta dit handledarjäveln. . . . Tierp? seriööööööööst!

Inga kommentarer: