söndag 3 januari 2010

Oboy, vilken härlig dag. . .

eller inte! kan det vara möjligt att jag tog ett litet glas rödvin för mkt igår?? gott var det iallafall med lyxmiddag tillagat av en riktig kock. inte var dag man får det som stundent. .

Idag ska jag sätta mig i en minibuss och åka upp till Älvdalenv på träningsläger. ett litet minus är bara att jag vaknade upp i morse med både halsont och feber, undrar hur det här kommer gå? Militärer är ju inte kända för att visa sympati för veka små sjuklingar. det är väl bara och bita ihop och köra oc h hoppas i de innersta att man inte torskar på en hjärtmuskelinflammation. .

Tack ebba för ett underbart nyår. och ett stort tack till Björta som såg till att hålla värdinnan på topp :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

god dammit!!! men tack själv, det blir en favorit i repris på det här kan jag lova... :) mor och far hälsar och hoppas att vinet smakade. muahahaha. //nyladdade flugan

Anonym sa...

björnen sover