lördag 26 december 2009

Hemma igen

Efter en lång och seg bussresa är jag återigen tillbaka i älskade Uppsala.
Stina höll på att svimma när vi bar alla våra julklappar från Centralstationen till vår lägenhet (läs, 5 minuters gång). Hon var tvungen att vila tre gånger. Känns som om man knappast kan komma längre ifrån titlen Sverigen starkaste kvinna.
Nu ligger hon och gnäller på soffan att hon har ont i axeln och att de där förstörde hela hennes dag! Hysteriskt roligt.

Imorgon ska ja inviga mina nya träningskläder som jag fick av Max aka träningsnarkomanen Lönn. Får satsa på att vara i min livs form där vid 25, lagom tills jag ska vi vuxen och ansvarsfull.

En helnykter julhelg var sjukt värt, men jag vill absolut inte veta vad ja missade i Linkan! Nu kan jag med gott samvete köra dubbelt på nyår iallafall (funderar seriöst på att hångla med Ebbas vardagsrums-älg).

Smell u later

1 kommentar:

Anonym sa...

tja, kunde tinne hoppa från bjälken förra året så kan du säkert hångla med älgen i år... men vad du än gör, vält inte granen!!! aaaaaaaaaahhh, it's gonna be legen-fucking-dary! peace and love