måndag 7 december 2009

Fuck Five!

herregud, säg absolut ingenting till pappa men i söndags backade vi in i grannens brevlåda så den välte omkull! jag har så jävla dåligt samvete men ja vet att om ja berättar så kommer vi aldrig få låna bilen igen.
Inte en skråma på bilen, bara brevlådan som är lite skev men va fan, grannen är ju typ miljonär så han kan väl köpa en ny!

I går var jag på simtävling med mina söta små A-gruppare, eller dom är väl inte så små, Björn var ju fan tvungen att köra dit. Dessvärre var väl inte bassängen den snabbaste!

Jag har nytt mål, minst 1 timmes plugg om dag efter schemalagd tid. Minst! hoppas de räcker.. Känns som om min feta pappershög med instuderingsfårgor och åhörarkopior bara blir större och större, snart kommer inte ens Supermannens röntgensyn kunna genomskåda den.

Nu ska ja kolla på "Flickan som lekte med elden"!

Inga kommentarer: