måndag 2 november 2009

Army of Skanks

Uäh, nu har ja spenderat hela helgen i skogen, hoppandes runt på ett ben med en fot stor som en fotboll, skrattat åt ett stort gäng gamla snuskgubbar och lekt krig. . . Nog sagt om det, vad gör man inte för simkarriären!

Tentan i torsdags gick alldeles förträffligt, eller ok den kändes rätt hyfsat. omvårdnad är ett jävligt fritt ämne och det känns inte riktigt som om man kan ha fel så länge man gör något som är moraliskt godtagbart, men vad vet jag!

Stocken i torsdags var galet, än en gång vill jag ställa mig på förespråkarna om en högre alkoholskatts sida. En 4a för 40 spänn och en 6a för 60 kan bara sluta på ett sätt, speciellt om man har en dold förkärlek för shot race. Den här kvällen slutade med att jag, Kajsa Lönn, försökte gena över en, av fallna lönnlöv ironiskt nog, dold trottoarkant och damp rätt på arslet med cykeln över mig. Innan jag ens hunnit förstå vad som hänt stod typ 5 pers runtomkring mig för att se om jag överlevd det mindre akrobatiska fallet och jag var tvungen att klargöra att jag faktiskt snart var sjuksyster och mycket väl klarade av att ta hand om mig själv.

Efter det kommer jag hem till Persson och ber henne, det sista jag gör innan jag somnar, att hälsa min drömkille på jobbet att jag älskar honom. Vilket hon sedan på morgonen med ett gott skratt givetvis gör. Tack Persson, jag älskar dig också ;)
Jag bjuder på den här och hoppas att iallafall någon får sig ett gott skratt över min misär. Som sagt, nationslivet kan vara dödligt för dem som precis håller på att lära sig hantera det.

Inga kommentarer: