torsdag 15 oktober 2009

Mammas pojkar

herregud, jag har precis kollat på ännu ett avsnitt av tv4as nya storsatsnings "mammas pojkar" och programmet hann precis avslutas innan ja började längta till nästa!
kan inte nog understryka storheten i bobbys mamma som är ute på en konstant häxjakt mot alla kvinnor som brutit mot guds budord och haft sex före äktenskap. . . hade hon haft tillgång till blåslampa och tång kan jag sätta min högra hand på att hon skulle jagat Izza och gänget ända hem till mellanöstern där de troligtvis häktats och stenats på stora torget!
Längtar givetvis tills Paradise Hotel börjar igen men med handen på hjärtat så är mammas pojkar en oerhört värdig tidsfördrivare..

igår kom jag på mig själv med att fuska på mitt friskisosvettis pass.. fuska? seriöst, för vems skull?? när de slog mig vad jag höll på med skakade jag lätt på huvudet bet ihop och körde för fullt passet ut..

ja o syrran var på bio igår och kollade på nya uppsättningen av gamla 80-tals dängan fame.. en riktigt besvikelse måste jag väl medge då kvällens höjdpunkt var när vi lyckades sno åt oss en parkeringsplats framför tre andra bilister. . . suuuucki sucki!

fick förresten tillbaka min hemtenta idag med ett stort plus i kanten, jihaaaa

Inga kommentarer: