lördag 17 oktober 2009

Är sjuk rastlös, väntar på att p-son ska komma hem från jobbet, och hur spenderar man inte
tiden bättre än att hänga på facebook! kollade igenom min taggade kort (vissa bättre än andra) och hittade den här från spelning på bygget, åre.. tror att de möjligen kan vara Petter men ja skulle inte sätta min högra hand på den..

Hur som helst så älskar jag den här bilden. För det första så har jag och peter samma frisyr men framförallt för att jag ser så jäääääävla lycklig ut och de slog mig att jag nog var det med. En aningen för full kanske men framförallt jävligt lycklig!

Det får mig att fundera lite på allt otroliga man hunnit med att göra egentligen. Jag funderar ganska ofta på det här och har säkert tagit upp det nångång tidigare, men när är man egentligen på toppen av sitt liv. Vad kommer vara det roligaste man någonsin varit med om? Jag hoppas att när man dör så får man först se vart alla grejer man tappat bort under en livstid legat, exempelvis alla jävla vantar man tappat bort och nu senast min mössa från sportsgirl som tycks gått upp i rök trots att ja såg den senast för nån vecka sen, och sedan får man återuppleva alla de där gulddagarna man aldrig vill ska ta slut! Om någon kunde ge mig ett bevis på att himmelriket var så skulle ja lägga mig på marken och kyssa kristendomens fötter ögonaböj!!

yes, nu är klockan kvart över tre och dags att bege sig till fyrisgatan för lite seriöst Joel Kinnaman dyrkan. . .

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju jag som har kommit på att man hamnar i ett kontrollrum och får se alla saker man tappat bort, och vad som egentligen hände och sades alla de där gångerna man undrat över...!!