söndag 6 september 2009

Wanker swanker

ok tack vare lite hjälp av min nya internet-guru Jenni Mirow så har jag äntligen lyckats fixa så jag kan publicera mms på min blogg, sweet as mother fucker (som ja skulle sagt om ja varit kvar i Oz)

sitter här och försöker plugga lite grundläggande principer i Vårdhygien, kan väl säga att de går sådär med de. borde egentligen träna men de spöregnar här just nu så finns ingen chans att jag kan ta mig till gymmet. får försöka med ett gympapass som startar vid 19.00 istället.. kanske slutat regna tills dess, förhoppningsvis inte.
Den här helgen har varit seg men jag och sara satt hela natten igår tillsammans med hennes bror och en bekant till honom och drack rosévin med trocadero. en dittills okänd kombination för mig men som slank ner lättare än en flaska evian efter en ökenvandring.
Jag försökte lära Jessica 7, mitt gudbarn, att blåsa tuggummibubblor med hubba bubba, enbart införskaffat i utbildningssyfte. Tyvärr så är hon lite som jag, klara man inte något på de tre första försöken är de meningslöst att fortsätta. Jag gav henne hemläxa tills nästa gång vi ses så förhoppningsvis kanske hon övar i smyg. Man måste väl för fan kunna blåsa bubblor när man går i första klass eller?

nä nu måste ja plugga!

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va bra att det funka! Skulle ringa upp dej men jag har så jväla ont i halsen så vi får höras nån annan dag, puss jenni