lördag 1 december 2012

Mätt som en plätt

Ja o J har varit ute och käkat avskedsmiddag på Black Sheep Arms.. Så jävla gott, så jävla mätt.. Mina sista dagar på jobbet gick bra, ja var sjukt deppig men sån tur var hade ja linser i så mina ögon torkade ut vilket skydda mig från att grina..

Visby lasarett är verkligen ett underbart sjukhus att starta sin karriär på, iof har ja inte mkt att jämföra med men är fullt övertygad om att de inte finns nåe bättre ställe! Har ångest över att behöva sätta mina fötter på Ackis underbemannade och stressade värld......

Idag har ja även de privilegiet att meddela att ja kommer lämna ön som regerande mästare på 50 fritt.. Ta de, Gotland :) Öppnade starkt i försöken på 29,06 men dog en aning i finalen o simmade hem guldet på 29,22... Hade gärna simmat på 28 - men de kommer mer chanser.. Simmade 50 fjäril också på helt ok 31,8, men strök mig till finalen så nån stackars 98 från Hemse skulle få simma istället.. De känns ju inte helt ok att ta godis från småbarn lixom :)

Nu är lägenheten städad och våra grejer nedpackade så nu återstår bara matkoma på soffan! Niiiiiice!!

Inga kommentarer: