måndag 19 november 2012

Twilight

Alltså de här gör ont i hela min kropp och själ att erkänna offentligt MEN igårkväll hängde ja på några vänner från jobbet och kollade på breaking dawn 2... Och den var faktiskt sjukt bra!!! Såg ettan när ja bodde i Australien efter en kväll av, ja en del festande kan man väl säga, och de var utan överdrift den mest töntiga filmen ja någonsin sett.. Visst ja garvade mig igenom de två timmarna så någon slags underhållningssyfte fanns de ju, men tror snarare de berodde på ruset :)

Iallafall så lovade ja mig själv där och då att inte kolla på resten, vilket jag höll i snart 4 år fram tills - igår! Men nu måste ja tyvärr krypa till korset och erkänna att jag här blivit turned to the dark side...  Givetvis tillhör ja Team Jacob, och de beror enbart på hans abs vilka mycket väl kan vara guds gåva till den kvinnliga populationen.. Dock blev hans roll något av en barnarovsprofil i denna film, hur sjukt är de inte att han blev tillsammans med ett spädbarn lixom?? Vad tänkte författaren där? Livstids fängelse hade de resulterat i ute i de verkliga livet är allt ja har att säga!!

Innan bion käkade ja renytterfilé på Bolaget, alldeles för nedklädd och osminkad för en sådan fin restaurang men maten smakade förbannat gott ändå måste ja medge..

I lördags var vi hemma hos Erik & Lindas vänner och drack drinkar - därefter middag på Surfers, jävligt fin mat och mycket fin mojito.. Därefter åter till klockgränd för mer drinkar, hemma vid halv två och trots detta tog ja mig upp för ett simpass på söndagmorgonen.. Imponerande? Mycket!

Så för att summera de hela - medvinden i sjukhusbacken i fredags spådde för en riktigt riktigt bra helg, och en riktigt riktigt bra helg blev de! 

Nu är de åter måndag, ja ska snart till jobbet och den här veckan ser vi fram emot avskeds/klinikfesten på lördag!

Peace out!

Inga kommentarer: