lördag 24 november 2012

Ikväll kör vi!!

Så sjukt jävla taggad!! Är de bra eller dåligt? Vet inte, ibland blir man ju övertaggad... Nu försöker ja sova lite eftersom ja jobbat idag, de går INTE bra! O andra sidan var de väldigt lugnt på jöbbet så de går ingen nöd på mig.. Fast ja fick världens utställning av en ortoped, kändes mindre bra - han hade tydligen suttit och väntar på mig på sjuksköterskeexpen i en kvart medan ja helt ovetande hade fortsatt med mitt jobb... En annan hade ju bara kört ut huvudet och undrat var fan ja höll hus nånstans?! Läkare är lite konstiga på de sättet, tror ibland att hela universum kretsar runt dom..

Hursomhelst, ber ödmjukast om ursäkt för att jag inte hade koll på dina rutiner -  inget kan förstöra min dag idag!

Ska försöka komma ihåg att ta bilder ikväll så kan ni hitte dem här imorrn... Ska försöka, lovar ingenting!

Inga kommentarer: