onsdag 7 november 2012

Halloj

För alla er som undrat så känner ja mig betydligt lättare idag.. Jobbet gick finfint, ja o Marie körde skivstång/step - världens typ konstigaste pass, de finns ju en anledning till att man gillar skivstång och de brukar oftast vara att man HATAR koordination.... så varför då beblanda detta relativt simpla pass med en jävla massa danssteg på en stepbräda? Ja den som kan svara på de kan ju skicka ett mail till mig, gärna på facebook! Hursomhelst såg vi (läs JAG) ut som nån slags bortgjord överförfriskadoskuld på en horklubb.. haha, tänk er en stark vilja men total okunskap om hur man ska gö :)

Nu kollar ja o Jocke på Erik & Mackan.. Ord kan inte beskriva hur gärna jag vill ha deras liv, eller bara för en dag ta en promenad i deras skor - ja kan fan sträcka mig så långt att offra en njure bara för att få kalla mig deras vän.. ja ni fattar kanske vinken, dom är jävligt roliga!

Imorrn åker ja till Uppsala o går på bal, som ja längtar!!!!

Inga kommentarer: