tisdag 23 oktober 2012

Min kropp..

Usch, min kropp dog lite nyss på simningen.. vi körde en jävla massa 50:or, jävligt snabb! Eller iallafall försökte köra snabbt... I början gick de bra, i slutet lite mindre bra :)

De va ialf en tjej i duschen som frågade mig vad man behövde göra för att få en sån platt mage som ja hade.. Haha, tycker väl egentligen de e helt sinnessjukt att ge folk komplimanger i omklädningsrum, eller åtminstone jävligt opassande ja menar man är ju ganska naken och utlämnande - men va fan, kunde inte låta bli att hänvisa till min PT och våra ass and abs pass :) tror tyvärr bruden i fråga trodde ja var ironisk.. vilken överraskning att jag framstod som dryg när ja inte alls menade att vara de....... Verkligen..... Konstigt..... Har ju aldrig hänt förr lixom...... Eller?

Imorrn kör ja svält hela dagen som laddning inför kvällens tacomiddag med järngänget från C 4 - lääääängtar!

Inga kommentarer: