torsdag 25 oktober 2012

Mätt och belåten

Inte ska man gråta över spilld mjölk inte.. Tacokvällen gick av stapeln ikväll istället, mycket mycket gött för en alltid lika hungriga mage.. Ingen kan någonsin komma till mig och försöka göra sig smart om dom svältande barnen i Afrika - ja vet preeeeecis hur dom har de!

Saknade Big Carl under kvällen dock, Nina du vet vad ja pratar om.. Mitt älskade vinglas som står i skåpet hemma och säkerligen saknar mig lika mycket som ja saknar honom.. Alltid lika välkomnande och alltid halvfull, hur mycket vin man än tycker man häller i! Känns alltid bra för själen att kunna med fullständig sanning uppge att man faktiskt BARA druckit ett glas......

Åter till tacokvällen så slog de mig igen vilken bisarr separationsångest flytten härifrån kommer medföra.. ja hatar verkligen avsked - ändå känns de som om hela mitt liv varit fyllt av avsked.. Antar att de e priset man får betala för en rastlös själ!

Har ja förresten berättat vilket otroligt förtroende mina kollegor har för mig på jöbbet?? Följande sms fick jag av Boman efter att hon gått natt och ja skulle lösa av henne...... Talar för sig själv??


1 kommentar:

Frida sa...

Puss på dig Kajsoo!