tisdag 16 oktober 2012

Lax

Nu ska de lagas middag.. Lax blire dagen till ära, lax med Abbas färdiga citronsås! Gourmekock är något jag minsann aldrig kommer utge mig för att vara..

Idag hände något helt bisarrt på jobbet, egentligen borde ja inte berätta men de är fan för roligt för att undanhålla!
Jag var iallafall inne hos en patient och skulle sätta mig på huk på golvet för att hamna i ansiktshöjd med denne som låg i sängen - plötsligt hördes ett ritsch och jag känner hur eb

en kall vind sveper in över mina skinkor som helt plöstsligt blivit alldeles bara! Mina byxor hade spruckit!! Hur är de ens möjligt.... Jag sprang högröd i ansiktet raka vägen ner i omklädningsrummet för att byta om.. Vill inte ens tänka på hur många personer som fick skåda min bleka bakdel på vägen dit!! Liiiivet! Ikväll ska de simmas igen - var två veckor sedan sist.. de kommer kännas i bassägen vill ja lova. Tydligen har ja blivit lite extra baktung nu också...........

1 kommentar:

Frida sa...

Hahahhahahha, kan inte sluta garva!! Skulle vilja vara en fluga på väggen på jobbet idag. hahahah