måndag 15 oktober 2012

If I was u girl, heres what I would do..

Som många utav er säker redan känner till så är jag en kvinna av många principer... Ingen nyhet!
Ibland brukar ja försöka reda ut alla dessa, oftast ger jag upp. Nedan följer en lista av de topp tre absolut viktigaste. Så ett råd till er vilsa själar - läs och lär, en gudagåva.

1, Lägg aldrig, och då menar jag ALDRIG till folk på facebook - de här är min absolut viktigaste princip. Och tro mig, den är inte lätt att leva med. Då och då under mitt relativt korta facebook liv har jag träffat på människor med samma princip. Detta är givetvis en stor tragedi då hela ens sociala liv kretsar runt detta jävla sociala medie. Exempelvis så är jag och Henrik Brattström fortfarande inte vänner vilket har resulterat i en total förlust av en god vän här från Visby.

2, Kan du festa så kan du fan jobba - något som jag levde jävligt hårt efter under min säsong i Åre. Och för den delen under tiden i Australien. Eller förresten alltid. De finns ingenting som heter att sjuka sig för att man är bakis, har aldrig gjort de och kommer aldrig göra de. Arbetsmoral gott folk, de kommer att ta er långt här i livet.

3, Besök aldrig ett land mer än en gång i livet  - okey, den här principen måste jag väl erkänna att jag inte riiiiktigt lyckats hålla. Faktum är att jag varit i USA inte mindre än 3 gånger, och England ska vi inte ens börja prata om. Dessutom kommer ja garanterat åka tillbaka till Oz inom en snar framtid.  MEN vänner, världen är alldeles för stor och har alldeles för mycket att erbjuda för att åka tillbaka till samma ställe två gånger så till alla er jävla Thailandsälskande svennebananer - PRÖVA NÅNTING ANNAT FOR THE LOVE OF GOD!

Nu ska ja lyssna lite på skön musik, krypa ner i ett bubbelbad och avnjuta ett glas rödvin. Peace out!

ps, Gotlands hem - jag hatar dig, sätt på värmen innan spädbarnen och dom gamla fryser ihjäl!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har 1000 poäng på gotlandshem imorn. HA!
//CP Gustav

Winell sa...

Kul att jag förhoppningsvis ska till Holland 3 gånger nästa sommar/höst. Annars kan jag verkligen hålla med om den principen.