tisdag 2 oktober 2012

De där med gener..

Ojojoj vilken blogginspiration jag har idag.. helt otroligt!

Hursomhelst så ville jag iallafall berätta att jag älskar min mamma och min mormor av hela mitt hjärta, men tyvärr har den Johanssonska klanen givit mig en helt och hållet icke-existerande rumpa! De här är väl inte de värsta som kan hända en person i livet men måste väl erkänna att jag alltid har kollat lite extra på exempelvis j.lo's och beyonces bakdelar med avund i blicken...

MEN - sen ja började med löpträning i somras har de hänt något helt fantastiskt (haha)! Jag har skapat mig själv iallafall en liten antydan till arsle!! Sensation! För utan en stor rumpa kan man aldrig bli en riktigt bra fensimmare! Det, mina damer och herrar, är den här kvällens sanning..

Sov gott så hörs vi imorrn ;)

Inga kommentarer: