tisdag 25 september 2012

Friskis & Svettis

Jag har alltid varit ett stort fan av friskis och svettis.. På riktigt! Ok, kanske en del av mig har varit aningen snål och gått dit för de e billigast - men ja gillar verkligen konceptet träning für alles och deras pass är uppriktigt bra. MEN, när vi flyttade hit till Gotland fick vi en lägenhet nära ett annat gym, Visby Träningscentrum, och där körde dom Les Mills (eller hur de nu stavas). Hur som helst har ja blivit såld! Ord kan inte beskriva skillnaden på kvaliteten av träningen.

Nu har vi tyvärr flyttat och jag har bytt tillbaka till Friskis, men min kropp har tyvärr upptäckt att friskis inte längre duger för den..... Vad jag ville säga med de här är att när ja kommer hem till Uppsala blir de till att surt punga upp några extra tusen för ett gymkort på Sats istället!

Damn u Visby träningcetrum!!!

Igår badade ja bubbelbad, vår lägenhet har nämligen badkar.. tvingade Jocke att sitta bredvid och hålla mig sällskap, vi lyssnade på Ulf Lundell och diskuterade livet.. Eller ok, vi diskuterade fotblåsor, brännblåsor och att fisa på offentliga platser - av nån konstig anledning låter inte de lika romantiskt.........

Catch u on the flip side!


Inga kommentarer: