söndag 16 september 2012

Bakfylla delux...

...men förbannat värt de! En mycket värdig kväll igår. De spelades kort, käkades pizza och dansades till schlager och lyssnade på skamligt mycket Justin Bieber..

Idag har jag och Jocke bara legat i soffan, jag hade som ambition att gå upp o simma imorse - de gjorde jag INTE.. Vi har kollat på två och en halv film istället! The amazing spiderman, vilken jag knappt kunde koncentrera mig på för jag var överväldigad hur lik huvudrollsinnehavaren var Michael Phelps. Andra filmen var Hunger games som jag gillade väldigt mkt. Nu kollar vi på Beck, hade glömt bort hur tjock Persbradt är i den här filmen... Långt ifrån sin Hamiltonform!

Den ända friska luften ja fått idag var när vi gick till Ica för att införskaffa förnödenheter i form av glass, chips och godis.......

Underbar dag helt enkelt!

Inga kommentarer: