fredag 29 juni 2012

I <3 Sean Paul

Ligger på stranden o försöker hitta lite skön musik.. kört en nostalgitrip med allt från Schompi till John Dahlbäck! Kommer ni ihåg när ja va upp över öronen förälskad i Dahlbäck? De gör iallafall jag.. Eller de ja minns mest är hur mitt hjärta gick i tusen bitar den där kvällen han spelade på, kan de ha varit ambassadör, och jag insåg hur fantastiskt ful han var. Ful och ganska tjock. Hur kan sådan underbar musik komma ur denna varelse tänkte jag.... Efter den kvällen har ja inte lyssnat på honom alls - förrän nu. Känslorna finns inte kvar, ville bara säga de!!!

Att tillägga sprang jag milen idag tillsammans med Jocke. 57.0 blev tiden. Allt under timmen hade fått mig att känna mig nöjd...

Ikväll jöbbar medicinavdelningen AW på munken, de gillas skarpt :)


Inga kommentarer: