söndag 20 maj 2012

Hattrick!

Vaknade precis och måste väl erkänna att jag har aningen ont i varenda liten muskel i min kropp.. solen skiner och ja ångrar som fan att ja valde att boka ett jobbpass idag, åh ångest!

Livräddnings-SM igår blev en historia för sig. De gick så jävla snabbt för mig i vattnet. Är fortfarande helt chockad över mina resultat. Vann alla tre individuella grenar som ja ställde upp i. Givetvis vann vi båda lagen också (hrm, efter att danskarna blivit diskade......).

Vette fan varför de gick så bra, men får väl tacka Kjelle på masters träningen imorgon. Är ialf mkt nöjd o glad! Var sjukt nära (4 tiondelar) att ta ett svenskt rekord från -91 på 100 carry.. de hade vart något! Men men, får spara till nästa år :)

Nu väntar ja på att min kära pojkvän som kom hem runt två inatt ska vakna så vi kan käka frukost.. tror dock inte de kommer ske under de närmaste timmarna! Fan ja är skit hungrig!!


Inga kommentarer: