lördag 3 juli 2010

OOOOOOOOOORLANDO

helt arligt, jag alskar fan Amerika!
Antligen har jag traffat riktiga white trash natives... Sa javla vart! Startade kvallen med en underbar middag pa ett hal-i-vaggen-thai-stalle med nagra ol. Drog sedan vidare till ett utav, utan att ljuga, de mest bisarra pubar jag nagonsin besokt!
Gar inte riktigt att med ord beskriva stamningen.
Nar vi bestallde varsin vodka red bull fick vi ett fullt dricksglas med sprit och en oppnad redbull pa sidan. 4 dollar, det vill saga lite mindre an 40 kronor betalade vi for ett glas vodka som inneholl cirka 3 svenska shots om inte mer!

Baren var dessutom full av hillbillys och jag har aldrig, ALDRIG varit mer radd att nagon helt plostligt skulle dra fram en pistol och skjuta ihjal oss allihopa. Kanslan var skrammande men samtidigt sjukt facinerande. Vem som helst kan verkligen skaffa skjutvapen har och ta med sig i srot swtt vart som helst

Vidare till nasta all american place (bor tillaggas att vi givetvis tog bilen trots att vi alla druckit dessa monsterdrinkar) dar vi spelade biljard med den vitaste svarta man jag nagonsin traffat. Lyckligtvis fanns det lite skills kvar sedan mina korta karriar i Australien och jag lyckades till och med (tro det eller ej) vinna en match.

Nu ska vi sova for crystal ar ett freatard.....
IMORGON DRAR VI TILL VEEEEEEEEEEGAAAAAAAAS

1 kommentar:

Maria W sa...

Fan Kajsa, don't drink and drive! Du ska komma hem med va?