söndag 2 maj 2010

Ett under att jag fortfarande är vid liv


02.15 ringde väckarklockan i natt, ännu ett gyllene pass i Arlandas säkerhetskontroll. Härligt att få göra en insats för allmänheten och hålla den civila luftfarten fri från terrorism!

Fortfarande aningen, aningen bakis idag. Mest bitter för att min älskade (hatade?) telefon tagit sig ett bad i ett ölglas och är numera totalt okontaktbar. Dags för den där omtalade Iphonen nu kanske. Frågan är bara vad jag ska få pengar ifrån, är det OK att snatta från sparkontot för en uppenbarligen helt onödig och alldeles för dyr vuxenleksak?

Har inte kvar ett ända nummer så ta inte illa vid om jag inte hört av mig till någon som jag borde ha gjort etc. Livet går vidare ändå, hör gärna av er till mig istället. Lovar att svara!

Var på gymmet idag och körde ett alldeles för hårt löp-pass, kroppen var inte alls med på noterna och jag mår fortfarande psykiskt dåligt i kropp och själ av utmattningen (ok egentligen körde jag kanske inte överdrivet hårt -> men en kilometer idag kändes som två mil i verkligheten)

Förresten, vem i helvete i min bekantskapskrets är det som använder sig av uttrycket "Gött mos"? Har använde det i, utan att underdriva, varannan mening i snart två veckors tid. Nära och kära låter snart mitt huvud rulla om jag inte får kontroll på detta befängda talspråk. Efterlysning på den som känner sig träffad -> jag ska skära ut din tunga och kasta den friterad till vargarna. . .

Swell time

ps, ok kanske inte skära ut din tunga, men du ska få fan för att du fått mig börja säga Gött mos

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha jag vet vem det är det är emil men inte fan trodde jag att ni umgicks.?! opa opa.
dessutom är inte iphone en jävla vuxenleksak, it's a way of life! the only way... peace motherfucker!

K sa...

knappast att det är Emil, har fan inte snackat med honom sen gymnasiet..såvida de inte är MIND POWER, vilket vore sjukt värt.

Iphone är inte något du har, det är ngt du ÄR

MariaW sa...

MICKE HOLMSTRÖM (och därmed en del andra t.ex. kan du se det på min blogg från förra veckan!) :)