söndag 28 mars 2010

suuuuurfin´bird

Åter igen har jag fått ett chokerande besked om offentligheten av min blogg in kletat i ansiktet. Det var igårnatt under en vild spasmliknande rörelse utförd på Skvaderdams dansgolv, som en vän till mig kommer fram och påpekar någnting som jag spekulerat och redogjort för här.
Måste försöka komma ihåg vårt motto från Beutiful Art of Social Suicide och rida denna våg in ända in till det bittra slutet.

Igår var en sån jävla toppendag, kan inte minnas när allting gick precis som jag ville senast. Vaknade av att solstrålarna smekte mitt ljuva ansikte, kokade en stor kopp te och åt en härlig frukost framför How i met ur mother. Drog till gymmet och hann, tack vare Majkens snabbhet, precis förbi systemet innan det stängde. Hem igen, på med rock n roll utstyrseln (som senare visade sig vara en änglaskrud i jämföresle med de andras kreationer) och hann precis på håret med bussen ut till Rasbo (läs ödemarken). Där lyssnade vi på hårdrock och drack Corona med en touch av lime, livet är bra! Senare upp på bussen igen och tillbaka till civilisationen för seriöst klubbande på Norrlands.

Fixade lite nya bekanta till mig, Ebba och Emilie så vi kan börja lira vårat nya band. Dags för en repa snart tjejer?

Skvaderdam var episkt, bra musik och bra sällskap. Lite för snålt med dans eftersom jag hade den orutinen att inte ta me mig några lågskor. ILLA!
Idag har ja legat på soffan hos Jocke och käkat pizza och kollat på Snatch. Perfekt avslut på en perfekt helg.

PEACE OUT

ps, Greg if your readning this, just DONT ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för blommorna! /Emilio

Kajsa sa...

Men moget Maria Persson. . . (fast jag måste väl erkänna, jävligt fyndigt!)