tisdag 16 mars 2010

Por favor!

Attitude is everything!

Eller, som för vissa, betydelselös.


Igår lärde jag mig att när allting kan gå fel så gör det oftast de, dock resulterade de denna gång i en solklar förbättring av en mindre trevligt situation som jag givetvis själv lyckats åstadkomma genom oaktsamhet och konsekvent ignorant handlande.


Men som sagt, ja ser ett ljus i tunneln och tror till fullo att de här kommer lösa sig till de bättre

-> Keep right on to the end of the road 'n every touch of the brake is a sign of fear.


Imorgon är de dags för St Patricks och jag ska äntligaå utlopp för mina innersta passioner att klä ut mig i fula kreationer och dricka corona med en touch av lime, det kommer bli himelskt härligt!


Har varit på Arlanda idag också och tjänat pengar så jag kan få färga håret nästa vecka och att bero på detta måste göra en offentlig bekännelse här och nu:


Emilio, för en natt med dig skulle jag tveklöst offra både höger fot

och en smärre del av min intelligens!




Inga kommentarer: