söndag 14 mars 2010

Peace train!

Så har man gjort de igen, sjukligt briljant och med mycket inslag av rock n roll den här gången dock! Ibland vet jag inte riktigt hur jag lyckas men det är väl som E säger -> hela min jävla existens är ett socialt självmord!


Hur som helst så lyckades den här helgen leverera precis som jag misstänkte. Aningen missanpassad på festen i fredags, fick en helt ny inblick i världen av männsikor som lever för musik. Måste börja plugga lite socialt accepterade låtar och artister så jag inte blir så tafatt och faktiskt har någon låt, annat än Linda Bengtzing, att spela nästa gång!


I lördags träffade jag Sandra Dee som var på besök från Norges hufvudstad. Hon ska dra till Hong Kong och plugga nästa termin, jag är inte alls avundsjuk - allt hon gör är sådant jag med skulle vilja göra, hon lever vekrligen livet. haha!

Vi spelade ialf TP och drack vin, säkert det ända hushållet i Sverige som inte tittade på melodifestivalen, och skrattade så jag har träningsvärk i magen idag.


Nu måste ja fortsätta att städa lägenheten, jag hatar hatar hatar att städa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du om peace train syftar på låten med cat stevens blir jag upprörd över att du inte postat den på T-BASS! yoooo // the Master

Anonym sa...

vadå postat på T_BASS??? vad e de??