fredag 19 mars 2010

´cause thats what friends are for. . .

Hur kommer det sig att alla männsikor är bättre människor när de befinner sig runt sina vänner? Man är alltid roligare, kvickare, snyggare och smartare! Är det för att man hela tiden anstränger sig för att kunna hävda sig i gemenskapen eller är man helt enkelt mer bekväm när man slipper bli utlämnad och förlita sig helt på sin egen kapacitet till social kompentens.

Vad jag försöker komma fram till är att jag anser de borde bli mer socialt accepterat att få ta med sig åtminstånde en eller två vänner när man ska på date. Som en slags reklamkampanj för sig själv. Riskerna att de någonsin skulle bli stelt eller pinsamt skulle revideras till obefintliga, och därmed skulle man också slippa nervositet innan. Rätta mig om jag har fel!

Det tåls att tänka på, observera dock att detta är helt objektiva spekulationer som absolut inte bör accesoeras (stavas hur?) med ett sådant socialt geni som mig. . . .

gah, imorgon bär det av till Eskilstuna för lite påpsikning av kidsen, se till att dom simmar fort och viner många medlajer så vi tränare kan sträcka på halsen, givetvis ta åt oss all ära och dra in segerns sötma!


Peace out all ya wankers

Inga kommentarer: