söndag 4 oktober 2009

vilken helg..

helt seriöst, är det så här nationslivet ska vara så kommer ja inte palla en hel termin. Nollningsåterträffen (ja, jag gick trots att ja inte var med på nollningen) var sanslöst kul. jag och emelie körde shot race på jäger och snapsvisorna avlöste varandra.. 01.30 tog jag bussen hem och dagen efter låg jag dubblevikt över statens tangetbord på skolan för att försöka skriva min hemtenta -> inte speciellt lyckat!
hursomhelst jobbade jag dubbelt så hårt idag och är nu faktiskt klar med den, jävligt skönt att kunna bocka av ännu en sak på listan..

stina har varit hemma i 4 dagarn nu och jag önskar redan att ja kunde skicka henne på nästa bananbåt tillbaka.. eller nej förresten, hon kan få vara kvar för det är helt underbart att ha en personlig chafför (vem behöver ta körkort nu)

jag är hungrig och omotiverad så nu blir de inget mer

1 kommentar:

Anonym sa...

nej men så bra då hämtar ni mig på station på lördag? // flugis