torsdag 1 oktober 2009

tidig morgon

nu är vintern snart här! 5 grader visade termometern 0600 imorse när jag steg upp. Ligger lite efter i skolarbetet och idag ska vi ha färdighetsträning i allmän omvårdnad så jag var tvungen att gå upp i ottan för att kolla på, håll i er nu, en film om hur man bäddar en säng! ha, skrattretande . .

igår hade vi mysig after work med några securianer och hur slitsamt arlandajobbet än var så måste jag erkänna att jag saknar de gamla rävarna där ute (däremot saknar jag inte mitt gamla 04 - 14 pass). jag råkade, helt ovetande, ta en springnota och lämnade kvar p-son m m med min obetalda räkning. haha de kan dom fan ha!

nu åkte precis pappa, han ska hämta syrran på arlanda.. tänk att hon verkligen kommer hem nu, min glädje blandas med ångest eftersom jag vet hur dåligt hon kommer må. att komma hem är roligt i ungefär 3 dagar innan man börjar längta tillbaka igen, fy fan vad jag tyckte livet var pest och pina de första tre veckorna där i juni när jag försökte anpassa mig till verkligheten igen. tacka vet jag persson som stod ut med allt mitt klagande dag ut och dag in, mitt hjärta är ditt hjärta! antar att jag kommer behöva stå ut med samma sak nu gällande syrran, skrattar bäst som skrattar sist. ska bli kul att se alla hennes kort från tiden efter att jag tagit min datorn och dragit och drastiskt reducerade möjligheterna att lägga ut kort på facebook.

nä nu måste ja läsa lite om venprovtagning så jag inte sticker sönder dockan i eftermiddag!

Inga kommentarer: