fredag 18 september 2009

Inte alls däran

jag undrar hur de känns? det där ögonblicket när man inser att man faktiskt kommer dö. När man ser i ansiktena på människorna runt omkring sig att "shit, hon kommer nog dö och hon kommer göra de nu". Jag antar att hur väl de än försöka dölja det så kommer det riktigt att lysa igenom fasaden av falskt lugn.

Hursomhelst, de så jävla mycket att göra i skolan nu att jag blir toookig, och vad ska ja göra. Jo ta tåget till Göteborg och vara borta hela jävla helgen. Inte så smart planerat Kajsa Lönn.. Men men man är bara ung en gång eller hur och de gäller att njuta, innan man vet ordet kommer man sitta där kaffedrickandes med ica kort, tre snorungar och lån på över en miljon. Då är väl en liten bagatell som ett seminarium i allmän omvårdnad långt borta!

Nu sitter ja här och lyssnar på Miss Lis Oh boy och njuter av morgonen, måste snart börja packa. ska bli roligt att få träffa min lilla nötkärna Persson (tinne), ja menar de börjar ju faktiskt bli lite pinsamt att hon bott där i hela TVÅ år (katastrof) och jag har inte ens hälsat på än. . . .

Idag får Tysken komma hem! Hoppas att du förstår och känner hur oerhörd stolt jag är över hur stark du har varit.

Inga kommentarer: