onsdag 2 september 2009

faen

alltså nu håller ja på att försöka fixa så ja kan mmsa inlägg från min nya mobil, tydligen så försvann den funktionen när jag tidigare i veckan bytte abonnemang = jävligt förvirrad.
Nu har ja ialf försökt med diverse mms sms och email för att kunna återgå till tidigare inställningarn utan några vidare framsteg men säkerligen med en sju helvetes mobilräkning på posten!
Någon som har något tips?

kom nyss hem från bion, jag och persson var och kollade på nya Beck filmen. Måste erkänna att jag var aningen besviken. Någon har fått för sig att göra om gamla hederliga Beck till nån jävla amerikansk action rulle med biljakter och explotioner. Hade jag velat se en riktig van damm/sylvester stallon film så hade jag väl hyrt en? nä bevara Beck som det är, en klurig mordgåta i sthlm storstad med en bitter kriminalare, en aggressiv polis med mindervärdskomplex, ett finlandssvenskt nätluder samt diverse andra sköna lirare precis så som vi vill ha det!
Haha, P-son hamnade bredvid en down syndrom snubbe som satt och mumlade för sig själv hela filmen, varje gång Gunvald aka Mikael Persbrandt syntes på bioduken skrek han högt av lycka vilket fick oss båda att förvrida oss av skratt och bita våra tungor blodiga för att de inte skulle höras. . .

skolan idag var inte mkt att orda om, känns som om ett ljus av klarhet har letat sig genom den grova föroreningen av frågor som tidigare fanns, givetvis är jag långt ifrån insatt i hur man egentligen pluggar på univeristetet men en sak är iallafall klar. Ingenting är som det egentligen verkar!

Inga kommentarer: